Українська
мова
7
клас
1.
Узгодити
числівники, записуючи їх словами, з іменниками.
22 (учень); 2/6 (метр); 3
(стілець); 54 (бал); 7,18 (відсоток); 96,014 (кілометр); близько 248 (особа); 2
(ножиці); 64 (кущ).
2.
Відредагувати
речення.
1). Він самий кращий мій товариш по
школі.
2). Музей закривають у шість годин
вечора.
3). У суботу ми не поїхали на
екскурсію завдяки тому, що заболів наш керівник.
4). Почтальйон приніс лист не по
адресу.
5). Ми познайомилися зі списком
книг, на які посилається автор.
3.
Утворити
й записати просту і складену форми вищого та найвищого ступенів порівняння від
наведених прикметників.
Глибокий, дорогий, вузький,
високий, гарний, поганий.
4.
Утворити
чоловічі та жіночі імена по батькові.
Василь, Анатолій, Геннадій, Ілля,
Хома, Кузьма.
5.
Прочитати
уривок з повісті Івана Франка «Захар Беркут». Виписати слова в такій
послідовності: а) особові дієслова; б) інфінітиви; в) дієприкметники.
На стрімкім пригірку, віддаленім
від інших страшними дебрями, порослім густо величезними буками та смереками,
покритім ломами й обвалищами дерев, було віддавна головне леговище медведів.
Тут, як твердив тухольський проповідник, молодий гірняк Максим Беркут,
гніздилася медведяча матка. Відси дикі звірі розносили пострах на цілу околицю
й на всі полонини. І хоч не раз удавалась смілим вівчарям забити одного або
другого стрілами та топорами або завабити під сліп, де йому ламала крижі важка
колода, спадаючи вниз, - то все-таки число їх було надто велике, щоб із того
була значна полегша для околиці.
Українська
література
7
клас
І. Дайте
відповіді на запитання
1. Яким
було первісне призначення коломийки?
2. Назвіть
жанр твору І. Франка «Захар Беркут».
3. За
яку картину Тарас Шевченко був удостоєний в Академії мистецтв срібної медалі
другого ступеня?
4. Поясніть
значення слова «кобзар».
ІІ.
Написати твір на одну з тем.
1. Пісенні
скарби українців.
2. Провідні
мотиви повісті І. Франка «Захар Беркут».
3. Поетичне
кредо митця (за творчістю Т. Г. Шевченка).
Завдання
І етапу олімпіади
Українська
мова
8
клас
1. Розкрити дужки,
правильно записати слова іншомовного походження.
Ко(м,мм)ерсант,
то(н,нн)а, ко(л,лл)ега, не(т,тт)о, конгре(с,сс), експрес(с,сс)ія, ка(с,сс)а,
пре(с,сс)а, бру(т,тт)о, а(с,сс)симетрія,е(ф,фф)ект, гу(м,мм)анізм,
репре(с,сс)ія, е(м,мм)іграція, су(м,мм)а, ві(л,лл)а, інте(л,лл)агент, і(п,пп)одром,
і(н,нн)овація, і(л,лл)юзія, Го(л,лл)андія, ди(с,сс)кусія, гру(п,пп)а.
2.
Відредагувати
фразеологізми, пояснити їх значення.
Піррові
стайні, Авгієве ложе, Прокрустова перемога, Сади Аріадни, нитка Тантала, муки
Семіраміди.
3.
Зробити
повний синтаксичний розбір речення.
Хтось,
може, зорями сумними
У
снах юнацьких не побув (Л. Костенко).
4.
Записати
числівники словами, узгодивши їх з іменниками в зазначених відмінках.
4361
(працівник) – Н. в.; 24 (відсоток) – Р. в.; 3476 (сім’я) – Д. в.; 2553
(кілометр) – М. в.; 648 (примірник) – З. в.; 186 (депутат) – О. в.; 716
(комп’ютер) – М. в.; 235 (бібліотека) – Д.в.
5.
Написати
твір-мініатюру на тему «Переконати – не значить перемогти».
Українська література
8 клас
І. Дайте відповіді на запитання
1. Кого вважають
автором пісень «Засвіт встали козаченьки», «Віють вітри, віють буйні»?
2. Дати
визначення думи.
3. Установіть
відповідність між назвою пісні та її належністю до циклу історичних пісень:
1) «Зажурилась
Україна»
2) «Чи не той то
хміль»
3) «Максим,
козак Залізняк»
4) «Та ой як
крикнув же козак Сірко»
А Про
національно-визвольну боротьбу
Б Про боротьбу
за соціальне визволення народу
В Про боротьбу з
турецько-татарськими загарбниками
ІІ. Висловіть міркування на основі
прочитаної думи «Маруся Богуславка»: чи є Маруся-попівна з Богуслава історичною
особою, як Роксолана?
Завдання
І етапу олімпіади
Українська
мова
10
клас
1.
Пояснити,
що називають текстом, з’ясувати його ознаки. Скласти самостійно невеликий текс
на цікаву для вас тему.
2.
Розставити
пропущені розділові знаки, зробити синтаксичний розбір речення, накреслити
схему.
Лише той гідний світлого
майбутнього хто свято шанує минуле пишається героїчною історією свого народу і
все робить для того щоб сучасне було не менш славне того щоб уписалося воно
золотими сторінками на скрижалях історії.
3.
Охарактеризуйте
стилі мовлення.
Українська література
10 клас
І. Дайте відповіді на запитання.
1. Назвіть двох найвідоміших представників
сентименталізму в українській літературі, наведіть приклади їхніх творів.
2. Якими творами
Іван Нечуй-Левицький збагатив українську історичну прозу?
3. Звідки взяті
слова «Хіба ревуть воли, як ясла повні?», які стали остаточною назвою роману
Панаса Мирного.
ІІ. Написати твір-мініатюру на одну із
тем:
1. Трагічна
доля Тараса Шевченка.
2. Хліб і
Кобзар – два крила там нашої душі основа (за творами Т. Г. Шевченка).
3. «Сміх
крізь сльози» у повісті Івана Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я».
Українська
мова
11 клас
1. Написати
твір у формі листа до реальної або вигаданої особи.
2. Пояснити
значення слова «пароніми», навести приклади.
3. Охарактеризувати
офіційно-діловий стиль. Навести приклад документа.
Українська література
11 клас
І. Дайте відповіді на запитання.
1. Назвіть
збірки новел Миколи Фітільова.
2. Що означає
слово «інсургент»?
3. Як
розшифровується назва літературного угрупування ВАПЛІТЕ?
ІІ. Написати паспорт, до вивченого вами
твору напам’ять.
Немає коментарів:
Дописати коментар