1. Знайомство зі школою та класом.
2. Легкий портфель, без важкого приладдя і книжок.
3. Вивчення безпечної дороги від дому до школи.
4. Опанування і прийняття правил класу.
5. Напрацювання алгоритмів повсякденного життя у школі.
ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГА ТА ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
(ЗА ПЕРШИЙ МІСЯЦЬ НАВЧАННЯ)
Тема першого тижня: «Я –
ШКОЛЯР»
Завдання тижня: створити умови для цікавого й радісного навчання; організувати знайомство
учнів з однокласниками та вчителями; навчати активного слухання в умовах усного
спілкування; навчати взаємодії в парах та групах; сприяти усвідомленню правил
безпечної поведінки дорогою до школи й у школі; допомагати дітям ідентифікувати
себе як учнів та мотивувати їх до навчання
Очікувані результати на
кінець тижня:
– учні знають: що означає бути учнем/ученицею школи; чому важливо вчитися; правила
поведінки на уроці; правила безпечної поведінки дорогою до школи та додому;
– учні вміють: звертатися до однокласників і вчителя на ім’я; уважно слухати один одного в
умовах безпосереднього спілкування; взаємодіяти в парах і групах для досягнення
навчальних цілей; поводитися на уроці згідно з правилами; дотримуватися правил
безпечної поведінки дорогою до школи та додому.
Тема другого тижня: «МІЙ
(НАШ) КЛАС»
Завдання тижня: сприяти творчій атмосфері і готовності учнів до навчання; організувати
учнів до ознайомлення із приміщеннями шкільної будівлі та класним середовищем;
навчати активного слухання в умовах усного спілкування; мотивувати до писемного
мовлення як особливої форми спілкування; навчати взаємодії в парах та групах;
сприяти усвідомленню правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна
кімната, їдальня, бібліотека тощо); заохотити учнів до покращення класних
осередків (озеленення класної кімнати, поповнення бібліотеки); допомагати дітям
виявляти активність і відповідальність у процесі творення класної спільноти,
сприяти розвитку дитячого самоврядування; закласти основи взаєморозуміння,
співпраці, згуртування колективу дітей, батьків і вчителів.
Очікувані результати тижня:
– учні знають: які приміщення є в шкільній будівлі; які змістові осередки є в класній
кімнаті; права і обов’язки в учнів та вчителя; правила безпечної поведінки в
класній кімнаті;
– учні вміють: орієнтуватися в шкільній будівлі; озвучувати власні потреби і довільно
пересуватися класом; уважно слухати один одного в умовах безпосереднього
спілкування; взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальних цілей;
дотримуватися правил безпечної поведінки в приміщеннях школи (класна кімната,
їдальня, бібліотека тощо).
Тема третього тижня: «МОЇ
ДРУЗІ»
Завдання тижня: створювати у класі дружнє середовище — простір, де цінують дружбу і друзів;
допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити щирі стосунки;
сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей; сприяти
усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті;
формувати відповідальне ставлення до тварин.
Очікувані результати тижня:
– учні знають: хто такий друг; правила дружньої поведінки; правила дбайливого ставлення до
тварин;
– учні вміють: уживати форму кличного відмінка у звертанні (без називання термінів) та
ввічливі слова; вести діалог, увічливо спілкуватися з однолітками та дорослими;
слухати й чути один одного в умовах спілкування; дотримуватися правил дружби та
налагоджувати дружні стосунки у класній спільноті, серед однолітків; доглядати
домашніх улюбленців.
Тема четвертого тижня: «МОЄ
ДОВКІЛЛЯ»
Завдання тижня: ознайомити дитину з поняттям «довкілля»; навчити
дитину розрізняти об’єкти природи (жива/нежива) і рукотворні тіла; навчити
взаємодії в парах та групах; навчити правил безпечної поведінки в довкіллі;
допомогти учням засвоїти норми етичного ставлення до природи.
Очікувані результати тижня:
– учні знають: що таке довкілля; назви рослин, які ростуть на шкільному подвір’ї; правила
поведінки в довкіллі; чому потрібно зберігати довкілля;
– учні вміють: розпізнавати природне і створене людиною довкілля; пояснити важливість
довкілля в житті людини; досліджувати предмети за допомогою органів чуттів;
працювати в парах і групах; наводити приклади бережливого ставлення до
довкілля; дотримуватися правил безпечної праці та поведінки в довкіллі.
Немає коментарів:
Дописати коментар