Найдосвідченіший
педагог ніколи не повинен
спинятися на досягнутому, бо
якщо немає
руху вперед, то неминуче
починається відставання.
В. O. Сухомлинський
Досягнення висот педагогічної майстерності потребує максимальних особистих
зусиль, енергії, природних нахилів і здібностей, величезної працездатності й, найголовніше, – безмежне бажання
стати педагогом-майстром.
Педагогічна майстерність – це високе мистецтво навчання й виховання, доступне кожному педагогові,
що постійно вдосконалюється; це єдність знань, методичних умінь, мовної
культури, педагогічної техніки, такту й оптимізму.
9 листопада, у День української писемності
та мови, відбувся мій творчий звіт як учителя-методиста української мови і
літератури, практичного психолога Старосанжарського закладу загальної середньої
освіти І-ІІІ ступенів імені Оксани Мешко, на який завітали голова атестаційної
комісії ІІ рівня, начальник відділу освіти виконкому Малоперещепинської
сільської ради Кусайко Т. М., спеціаліст відділу освіти Кравченко І. Є., учителі
української мови і літератури закладів освіти громади та члени атестаційної
комісії ІІ рівня.
Звіт розпочався з літературно-музичної
композиції «Мово моя українська, мово моя материнська…»
У самопрезентації розкрила свою візитівку як учителя та психолога, який займається науково-методичною роботою. Презентувала досвід роботи над темою «Розвиток особистості засобами інтерактивних технологій на уроках словесності», зокрема про технологію як спосіб організації процесу творчого мислення за допомогою схем, засновану на асоціативних зв’язках – форму організації навчання учнів, що має назву «mind-mаpping». Потім провела відкритий урок ЛРК в 10 класі «Мова – ДНК нації…» та психологічний тренінг «Я крокую до майстерності» з використанням елементів інтерактивних технологій.
У самопрезентації розкрила свою візитівку як учителя та психолога, який займається науково-методичною роботою. Презентувала досвід роботи над темою «Розвиток особистості засобами інтерактивних технологій на уроках словесності», зокрема про технологію як спосіб організації процесу творчого мислення за допомогою схем, засновану на асоціативних зв’язках – форму організації навчання учнів, що має назву «mind-mаpping». Потім провела відкритий урок ЛРК в 10 класі «Мова – ДНК нації…» та психологічний тренінг «Я крокую до майстерності» з використанням елементів інтерактивних технологій.
На думку
колег і членів атестаційної
комісії ІІ рівня захід, урок,
тренінг – відповідають Новій українській школі, одним із основних завдань якої
є виховання громадянина-патріота, здатного критично мислити, діяти згідно з морально-етичними
принципами, приймати відповідальні рішення, поважати гідність і права інших, підтримувати допитливість і мотивацію учнів, їх
бажання вчитись, експериментувати, самовиражатися.
Присутні отримали нові враження, знання й досвід, позитивне й дружнє спілкування в колі однодумців.
Немає коментарів:
Дописати коментар